Популярні публікації

Купівля-продаж скутерів.

 Пробіг 3070 км. Про дані  скутери можу сказати, що мотори в них надійні. 15 000 км. можна проїхати і навіть не заглядати. Ресурс  орієнтовно 40 000 км. Пластик непоганий...але слабенький...гірший ніж в японців.




 Подобається мені в них так це кліренс (висота від землі) . Можна на багатьох тротуарах їздити. Була в мене хонді діо 27...за рік три рази кольца міняв...Потім мав спідвайт 2. Скутер супер, але під гору їхав, то вся дорога димілася, і більше 35 км під гору не тягнув. Бо мотор 2-х тактний. Потім вирішив купити новий. Правда заплатив 1000 доларів (в тому числі ящик і масло моторне з присадками від ХАДО).
Скутером в цьому році я ще не виїжджав, тому він в мене такий брудний. Є два амортизатори, вагу витримують величезну. Є АБС.

Його рідний акумулятор я загнав за рік. Я просто на зиму не зняв клєми. А до весни він розрядився повністю. Тому прийшлось купляти гелевий. Він в ціні коштує ще так раз за звичайний. 

В даному скутері є сигналізація, а також заводиться з пульта.

Скутер мені подобається тим що між ноги я можу покласти два мішки цементу і спокійно завести додому. Є ще багато місця під сідлом а також в ящик ще можна щось покласти.
Прошу за нього 4000 грн. Точніше думав таку вартість, але скоріш за все буду ціну підносити до 4500 грн., або навіть більше. Чому така ціна? тому що я вибираю собі скутер. По перше їх щось перестали ввозити(майже перестали) і їх ціни знов виросли на 2000-3000 грн.
Розхід палива приблизно складає 3 л./100 км. Мотор доречі 50 см3.(по документах)  а насправді це 80 см3. Їхав зі швидкістю 75 км/год. Більше боявся тиснути. На спідометрі 90км.

В комплект даю шльом. Було два, один біля вогню сплавився. Доречі шльом новий, без подряпин.

Viper Race 3, об"єм двигуна 49,9см3.(так пишуть), але перші моделі як виявилось мали не 50 кубіків, а цілих 80, тому і мені вдавалось на ньому розігнатись до 75км/год.(на спідометрі 90 км.). Вже від"їздив 3300 км. Сам на ньому їжджу рідко, завжди двоє. Для справки - моя вага 85 кг. З перших днів як його купив, то зняв "ножку" так як вона "тарабанила" торкаючись землі. Згодом купив ящик, чорний,лакований. Вже через тиждень докручував передні дискові гальма, а то відкручувались. На 3000 км. згоріла лампочка на фарі (їх є дві). А так проблем ніяких, абсолютно, мотор чотирьохтактний, сигналізація є. Доречі з нею дуже зручно, іноді навіть в магазин піду, то спокійно стою в черзі не думаючи, що хтось його зачепить, чи захоче зняти зеркала і.т.д.     Мотор скручений якісно. "Ривка" не має, але з двома швидкість набирає впевнено. Брав його літом 2007 року. Масло заливаю якісне, а саме Хадо з присадками, літра -60 гривень, є і дорожче.
Колись брав, бо не треба було реєструвати, а тепер хочу продати, щоб взяти 125, або 150 см3. А так дизайн набагато кращий за б/у японців (Не рахуючи Yamaha Aerox, правда сідло мале)
 Нарешті 7 травня 2011 року я таки приступив до миття свого скутера.
 Попередні фотки - це був скутер в гаражі. Одне добре що гараж зимою утеплюється.
 Мені колись було нелегко знайти чорного кольору. Це був дефіцит.

 Може 14 травня ним вже буду гасати. Якщо ще до цього часу його не продам.



Думав на нього ставити галогенні фари, бо ті чесно кажучи не дуже яскраво світять. Не знайшов, але зараз є нова фішка - це світлодіодні фари, набагато економніші за звичайні (в рази) і світять набагато яскравіше , навіть за галогенки.






 Я нарешті купив галогенки, точніше одну лампочку, щоб попробувати. Знімати верхню панель досить просто.
 Я думав знімати скло, а виявляється що знімати не треба.
 З задньої сторони є два ризинових ковпака,  там просто треба легко витягнути його, покрутити вліво цоколь на якому кріпиться лампочка, і витягнути її з проводами.

 А це моя лампочка що згоріла(вона більша), а з боку стоїть галогенка, доречі коштує вона 18 гривень. Купляв я її в суботу 14 травня 2011 року.
 Головне щоб цоколь підійшов, а розмірами галогенка менша. І коли я її вставив і ввечером засвітив, то аж тільки тоді побачив яка між ними різниця. Проста світить на 40 відсотків, а галогенка на 80 відсотків, це якщо їх так порівнювати. Правда є новий вид , набагато економніший, - це світлодіодна. Правда я таку не зустрів. 
Пройшов час і сьогодні вже 20 червня. Зараз всі мої документи на реєстрації в ДАЇ. Скільки остаточно буде коштувати реєстрація, - я не знаю. Ось нові фотки:

 Покищо їжджу на скутері. Час від часу дзвонять по оголошенню, бо я його продаю.
 Взагалі скутер супер. Якби тут був мотор 125 або 150 куб., то я б навіть не думав продавати. Просто коли я купляв, то ще не було реєстрації. Та й порівняно з тими маленькими "япончиками" він виглядає куди краще, і більший звичайно. Принаймі не стидно їздити.




Це його спідометр, нище годинник. 

3 коментарі: